Prinsponny

Blomme skötte sig verkligen jättebra idag! Var lite trött och nere när jag kom till stallet men när jag satte mig ner på huk och borstade benen på prinsen la han sitt huvud i mitt knä och jag kan lova att det gjorde min dag hehe! Det är helt sjukt hur glad man kan bli av den här ponnyn, började till och med gråta när jag skulle berätta för mamma påvägen hem sedan hehe!

Sedan red jag och Blomme var jättelugn och ganska mjuk dessutom!
Jag red inte så länge så gjorde mest lite övergångar mellan skritt, trav och halt och i mitten lät jag honom skritta på halvlånga tyglar och meninhen var att han verkligen skulle länga ut halsen och slappna av.
Det tredelade bettet, som jag trodde skulle bli svårare att rida på, är verkligen toppen!

Kram


Gammal bild haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0