På spåret

Sitter på spårvagnen, därav rubriken haha!
Tänkte att eftersom jag antagligen inte kommer ha tid att blogga senare så får ni några inlägg direkt istället. ;)

Och eftersom ni inte kommer kunna läsa min blogg så mycket nu i eftermiddag tänkte jag passa på att länka lite bloggar jag läser! :)

1. Moonjumper.blogg.se (min klasskompis, har även gjort hennes design!)

2. Agnessan.blogg.se (en tjej jag en gång kände, jättefin blogg)

3. Tacc.blogg.se (två tjejer som har sina hästar där Blomme står, känner dom inte så bra men har fått jättemycket tips och råd av dom, tack!)

4. Ztreliin.blogg.se (tror nog alla vet vem Linn Strelin är!?)

5. Ungdressyr.blogg.se (en tjej i min kompis parallelklass, helt underbar blogg)



Det får räcka för nu är jag framme vid centralen. 
Kram

 


Kommentarer
Postat av: kajsa

Måste bara säga att du är gryymt duktig på att göra designer! Vart gör du dom, i photoshop? :)

2012-05-05 @ 19:04:12
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-05-05 @ 20:11:56
URL: http://blogofphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0