Kvällsupdate

Känns av någon konstig anledning som att det är Fredag, måste hela tiden påminna mig själv om att det är skola imorgon också ;)

Även imorgon står i alla fal ridning på schemat, skulle vara grymt kul med lite hoppning för en gångs skull men det brukar vara ganska många som rider vid samma tid på tisdagar och då känns det dumt att släpa fram hinder så vi får helt enklet se hur det blir .. ;/
Elvira följer med som personligt stöd och fotograf (jag hoppas i alla fall att hon är sugen på att fota haha, annars blir det bara personligt stöd, men någon bild ska det nog bli ändå, gud vad jag babblar ...)

Nu ska jag krypa ur min badrock och i mina mysiga, mysiga mjukis-shorts från H&M, love it!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0