It's too cold outside, for angels to fly

Bestämde mig efter en massa velande att åka upp till stallet lite senare istället och rida efter att lektionerna är slut, så jag kan rida inne, enligt väderleken ska det nämligen regna hela eftermiddagen ...

Jag hoppas att B sköter sig idag också, jag var så himla glad igår efter att jag hade ridit (som ni kanske märkte i mitt förra inlägg där jag mest svamlade haha).

Har inte så mycket att plugga till heller så ska bara sätta mig och slappa så länge, riktigt skönt! Imorgon har jag dessutom sovmorgon och torsdag, fredag är jag ledig, kan det bli bättre?

Hittade dessa två tjocktröjor på horsemeup.se, väldigt stilrena men snygga tycker jag! Skulle behöva en tjocktröja som jag kan ha att rida i nu i sommar de dagar de är lite kallt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0