Godnatt

Slänger bara upp ett snabbt kvällsinlägg & hoppas på att den sega, sega hovslagaren ska bli snabb och ha fixat Blommes sko till på fredag så jag kan ha något att skriva om ;)

Dagen har för övrigt varit bra, det var kul att vara tillbaka och titta på ridskolan, och även om jag saknar hästarna och gemenskapen i ridgruppen saknar jag verkligen inte den där jobbiga känslan innan man skulle rida dressyr på en häst som var stel som en pinne, eller hoppa med en häst som bara vägrade, eller ännu värre, rida en häst man aldrig ridit förut dumdumdum-daa, haha nejmen seriöst, sånt här kunde verkligen få mig att flippa ur av stress .. ;)
Jaja, trots mina känsliga stresshormoner saknar jag en hel del med min gamla ridskola haha!

Kram på er & godnatt


Kommentarer
Postat av: Johanna ❤

Jag saknar verkligen känslan att rida en häst man aldrig har ridit förut, jag älskade de! :D❤

2012-05-31 @ 21:38:11
URL: http://Http://moonjumper.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0