Två hästar

Idag red jag alltså B & ytterligare en häst från stallet.
Eftersom Blommes ägare redan har åkt till England (Blomme åker på torsdag), och hon hade med sig sadel + träns så blev det en skrittur barbacka med ett gamalt träns, nosgrimman passade inte så han såg ut som en cowboy-häst! ;)
 
Sedan red jag alltså en häst till, en d-ponny, som jag inte hade så höga förväntningar om, jag hade aldrig suttit på den innan och trodde att hon var hård i munnen och lite seg, men hon var snarare väldigt mjuk i munnen och pigg, så det var verkligen en rolig överraskning haha! Ska rida henne imorgon också, och eftersom hon var väldigt rolig att rida ser jag faktiskt fram emot det. 
 
På tal om något helt annat, kan inte bestämma mig för om jag ska fixa en ny header till den färgglada designen än eller om jag ska vänta och använda bilder på nästa häst jag kommer rida, nu när Blomme åker bort...?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0