Storås ridklubb

Hamnade i Storås utanför Angered (i Angered?), efter att ha googlat runt lite kom jag fram till att det var dit det var lättast att ta sig, har bara varit där en gång förut och det var för många år sedan så har egentligen ingen aning om vad hästarna heter, men tror jag lyckades klura ut det med hjälp av ridskolans hemsida. ;)

Whitney (?) & min lillasyster Nora


Candyman (?)


Hade lite svårt med denna, men skulle gissa på att det är Cirona


Pajkos (?)


Candyman & Titan (?)

Kommentarer
Postat av: Anonym

När kom du till vårt stall?? :) Jag, Annie,Viloa,Emelie rider ju där :P

Svar: Det var ganska länge sedan nu, brukar åka dit och fota ibland :D
idaalvas.blogg.se

2012-10-27 @ 07:02:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0