Smått & gott om mig

 
Jag tänkte att många av er läsare känner mig säkert, men några gör det inte, så här kommer lite snabbinfo, jag kopierade en lista jag hittade någonstans när jag googlade lite hehe, enjoy! 
 
Namn: Ida (nähe?)
Ålder: 15 
 
Intressen: Ridning, fotografering & alla möjliga andra småintressen ..
Favoritgodis: Älskar chokladbollar som är doppade i choklad, finns som lösgodis (;
 
Har någon någonsin kallat dig lat? Nora Lee känn dig träffad!
Tror du folk pratar bakom ryggen på dig? Tyvärr :/
Vilken film kan du alla repliker till? High school musical ... :$
Vem har du varit på bio med? Ska jag räkna upp alla? 
Vilka böcker, om några, får dig att gråta? Haha, jag har gråtit till flera böcker :D
Vad är du allergisk mot? Gräs/hö (n)
 
En annan sak ni kanske inte visste om mig är att jag alltid har velat prova åka vattenskoter? 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0