Regnigt värre

Har som sagt varit i stallet hela eftermiddagen, ridit runt lite, mockat (två gånger, B har lite svårt att låta bli att bajsa när det är rent och fint ..), borstat och inte minst hoppat (!)
Förhoppningsvis kan en tjej från stallet skicka lite bilder senare så jag skriver mer om hur det gick och lägger upp bilderna tillsammans senare ikväll eller imorgon. :)

Det var meningen att det skulle vara en Pay and jump på gräsbanan i stallet idag, jag åkte hem innan jag fick veta hur de gjorde med den, för jag tror många strök sig på grund av vädret, tycker riktigt synd om alla de som slitit som djur för att få ut alla hindren på banan och framridningen, och dessutom gjort iordning i en av de gamla hagarna så man kunde parkera där, vi får hoppas på sol imorgon när det är ytterligare en Pay and jump. ;)


Blomme och en annan häst springer ikapp mot stallet.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0