Mot bio

Jag vet att det har varit lite dålig uppdatering här idag men har inte haft så mycket att skriva om, vad jag gjorde i skolan har jag redan lagt ut och efter skolan åkte jag bara hem, la mig i soffan och tittade på de program som kom på tv.
Men nu sitter jag på marklandsgatan påväg till bion där jag ska möta upp Amrit och se på LOL, jag har verkligen ingen aning om vad det är för film, men Miley Cirus som jag alltid älskade när jag var liten är med, och jag tackar aldrig nej till en typisk amerikansk film, haha okej dom kan bli lite smöriga ibland, men jag tycker det är lite mysigt :)

Ska inte tjata mer nu, ha det bra! Kram


Hur ska jag kunna klara mig utan denna underbara ponny?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0