Hoppning

Nu har Elin skickat lite bilder som är fotade av Henaa.blogg.se :D
Blomme var riktigt lugn idag när jag skrittade och travade fram, dvs. innan jag började hoppa, lugn och mjuk, perfekt med andra ord haha, i alla fall nära på ;)
Jag skulle så småningom börja hoppa (det var alltså en hopplektion) och dessutom första gången jag hoppar mer än ett hinder i rad på B hehe ..
I första hoppet skulle jag komma i trav mot ett litet kryss och då skötte han sig faktiskt bättre än förväntat, men ju mer jag hoppade och ju fler hinder jag skulle hoppa på rad, desto mer taggad blev han om man säger så, men jag är ändå riktigt nöjd med honom, han lyssnade och lugnade ner sig mellan hindrerna även om han drog på en del när jag styrde mot ett hinder, lilleman .. ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0