Gårdagen

Igår var jag då hemma hos Johanna på kalas, hon fyllde år för ett tag sedan och nu hade de fixat en projektor och filmduk i källaren så vi tittade på film, grillade och så fick hon presenter, vi var några tjejer som köpte en HV-polo piké tillsammans och jag tror faktiskt hon blev nöjd och glad haha! ;)

Idag ska jag försöka uppdatera min telefon (lite efter hehe?), eller min kompis ska försöka, och eftersom vädret är ganska äckligt så blir det nog mest sitta inne och leka med datorn och tv:n, hoppas på fint väder imorgon, funderar på att rida ut eller köra ett ordentligt dressyrpass, har inte riktigt bestämt mig än ... ;)
Kram


Kommentarer
Postat av: johanna ♥

jag blev väldigt nöjd och glad kan man lugnt säga! ;) tack så mycket! <3

2012-06-10 @ 21:02:36
URL: http://moonjumper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0