Framtid


Har nog inte fattat att Blomme åker till England än, usch, känns mer än tråkigt nu när det verkligen känns som att vi har lärt känna varandra och börjat förstå oss på varandra.
Har verkligen ett toppen "erbjudande" framför mig, den hästen jag antagligen kommer få rida är jättegullig, har alltid tyckt att den ser riktigt cool ut när den har blivit riden, och jag tror att den påminner en aning om B i tempramentet, vilket såklart är roligt eftersom det är sånna hästar jag gillar att rida just nu! ;)
Men samtidigt, rida en annan häst än Blomme, låta någon annan ersätta honom, njaee, det går liksom inte, han är verkligen mitt allt den lilla hästen, han fattar antagligen inte hur mycket det betyder för mig när han tittar på mig med sina busiga ögon haha, det betyder hur mycket som helst!

Samtidigt som jag hoppas på att aldrig glömma bort hur mycket han betyder så önskar jag samtidigt att jag glömmer så fort som möjligt så jag kan fortsätta utan massa jobbiga känslor..
Det som känns extra jobbigt är att jag inte vet om han kommer tillbaka eller inte, hur ska jag kunna välja mellan B och den hästen jag kommer rida om han kommer hem igen? För oavsett vilken häst jag rider som inte är B är det antagligen så att jag kan göra mer och få ut mer av det, men Blomme är Blomme, han är speciell för mig och kommer alltid vara.

Behövde bara rensa tankarna lite, ni som orkade läsa allt förtjänar ett stort diplom på väggen haha...
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

aww! ska du börja rida Peppe?<33

2012-06-19 @ 13:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0