Allergisk

Sitter inne i en stor fåtölj och spelar ett sjukt roligt spel på mobilen, men idag sitter jag tyvärr inte inne för att vädret är för dåligt, vädret är toppen men min gräsallergi börjar komma och mina ögon protesterar genom att bli röda och klia, inte så snyggt :(
Är egentligen jättesugen på att gå ut och ta porträttbilder på ängen utanför huset, men jag ser antagligen förjävlig ut och högt gräs runt mig lär ju inte göra mig vackrare ;)
Ska iaf sätta mig och skriva en lista över allt jag behöver ha med mig till rid/konfalägret, vi kommer ha tillgång till tvättmaskin och så men det lär ändå bli en hel del packning, ridkläder, vanliga kläder, sovkläder, sängkläder m.m för tre veckor! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0