Tips på appar

Nu när jag sitter i bilen hela dagen passar jag på att utnyttja alla spel på mobilen, så här kommer lite tips på roliga spel! ;) Och eftersom jag inte kan lägga upp bilder får ni en liten förklaring så ni hittar rätt app!
 
MADCOASTER - Jag älskar detta spelet! Man åker bergochdalbana och ska åka in i fåglar och ta mynt och extra liv, man får olika uppdrag man måste klara för att komma till nästa level, de "uppdragen" syns när man pausar spelet.
 
SUBWAY SURFERS - Man springer på tåg eller på tågbanan och blir jagad av en vakt, man ska ta mynten så man kan köpa grejer så det blir enklare att komma långt i spelet, man får poäng efter hur långt man springer, påminner om Temple run jättemycket!  
 
ISLASH - Du ska skära av bitar av en träbit utan att nudda de vassa grejerna som åker runt, ju längre man kommer, desto mer måste man skära av för att klara banan, detta är jätteroligt det med! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0