Ridavslutningsdagen /tidsinställt

28 juli
 
När detta kommer publiceras är vi inne på ridavslutningsdagen, dvs. jag ska bara sova en natt till på prästgården och sedan är det konfirmation, och så åker jag till "våran" lilla stuga där vi brukar vara på sommaren, det är där jag brukar vara när jag rider Queen, hästen på headern som inte är B.
 
Men som ni kanske förstod, detta är det näst sista tidsinställda inlägget för den här gånge, puh, har suttit hela morgonen (det är den 6 när jag skriver detta), har skrivit samanlagt 10 inlägg idag. 
Ska bli skönt att kunna skriva snabba inlägg om hur dagen har varit osv. men jag kan inte lova att uppdateringen blir på topp, är nämligen inte hundra på om det finns täckning vid stugan, men det tror & hoppas vi på. ;)
Kram!
 

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

när kommer du vara hemma i göteborg igen? för jag saknar dig här hemma! ♥

Svar: Åh jag saknar dig också! :( men jag tror jag kommer hem 30 juli - 1 augusti någon gång :)
idaalvas.blogg.se

2012-07-28 @ 16:42:46
URL: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0