Mot norr!

Ska ladda upp bild på alla hästarna var för sig i bloggarkivet så att jag kan lägga upp bild på hästen jag kommer få rida om jag lyckas blogga "live" ;)
Tyvärr funkar ju inte blogg.se appen, fortfarande, *suck*, så jag kommer inte kunna lägga upp några bilder som inte finns uppladdade redan, så inga bilder direkt från lägret förens jag kommer hem, om jag inte får tillgång till en dator där dvs. men känns gaaanska tveksamt att jag kommer sitta vid datorn haha! 
Snart åker jag iaf mot hotellet där vi ska sova inatt, och eftersom jag bara åker bil hela idag & imorgon kommer jag nog kunna uppdatera endel, om jag har täckning och jag har något att blogga om. ;)
 
Kram sålänge!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0