Live torsdag

Hallo! Sitter och tittar på en film just nu, idag har vi haft dressyrlektion, Rappen som jag rider är lite stel och seg haha, men det släppte så småningom, som tur var! Mina ben är ändå spagetti nu haha ;) Vår präst är sjuk idag, så vi fick bara jobba igenom något papper och sedan körde vi hänga gubben innan vi cyklade till stallet och friserade hästarna, vår ridlärare visade lite frisyrer i man och svans, sedan klippte vi hovskägg och manar, så våra hästar var riktigt snygga till lektionen hehe ;) Imorgon ska vi knoppa lite tror jag, sedan kommer vi kanske gå igenom lite annat andra dagar, typ longering och lastning, men exakt vad det blir vet jag inte. :) Kram på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0