Hemma efter en lång dag

Började dagen, som ni redan vet, med shopping, necessär, tjocktröja & deo inhandlades och sedan åkte jag och Sofia hem, åt, köpte fika och tog bussen till sisjön där vi badade och fikade, riktigt mysigt! Varmt i vattnet och tack vare den varma bussen var jag genomvarm och ville inget hellre än att bada när vi kom dit. ;)
 
Imorgon ska jag fika med min bästa vän någon gång på förmiddagen, har inte träffat henne på ett tag så ska bli riktigt mysigt, och nu närmar det sig ridlägret, waaaah, hur ska jag hinna skriva alla tidsinställda? Haha, konstigt nog är det faktiskt det som jag oroar mig mest för, jag vet iaf vilka hästar som ska vara med nu, ingen är ponny så de kommer kännas enorma att sitta på efter lilla Blomseboy haha! :)
 
Tror det är någon av dessa hästarna att jag kommer få rida varje dag i 3 veckor, spännande ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0