Dagens planer

Godmorgon gott folk! 
Idag ska jag på 30-års kalas hos pappas kusin med mina kusiner + våra familjer.
Det kanske inte blir jätteroligt direkt men förhoppningsvis blir det god mat, efterrrätt osv. Och eftersom kusinerna är med gör det inget om själva kalaset inte är så roligt .. ;)
Det börjar klockan 17 så innan dess ska jag väl göra något, kanske cykla upp till stallet mitt emot och fota deras föl litegrann, vi får se vad jag orkar med haha, är lite trött fortfarande efter lägret, men något händer väl i alla fall. 
 
Nu kommer det inte fler tidsinställda inlägg på ett tag, skönt eller tråkigt? Jag vet inte riktigt själv haha, för mig var det såklart skönt att veta att ni blev uppdaterade även om jag inte var inne på internet på hela dagen, men det var jobbigt att skriva alla inlägg i förväg ;) 
 
Vi åker nog hem imorgon, så från och med onsdag har jag vanlig tillgång till internet igen, puh, men ni vet ju vad som antagligen händer på torsdag (se förra inlägget) så då kanske uppdateringen inte är på topp heller.
 
Ska förresten se om jag lyckas lägga upp lite bilder från lägret snart, och sedan skickar en fotograf en CD med alla bilder hon tog på oss på lägret, men dom får ni senare för det tar nog lite tid för bilderna att komma till mig. :)
Jaja, ska ringa/smsa min kusse nu och se om hon kommer över till vårat hus snart. Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0