Dagen

Idag var det då hoppning, och Rappen var faktiskt riktigt arbetsvillig, fotografen dök upp denna gången och fotade lite, så jag hoppas jag får bilderna så snabbt som möjligt, vi ska nog få dom hemskickade på ett USB eller CD eller något, så det tar kanske lite tid. :/ Vi red en liten bana med fyra hinder, och första gången var jag tvungen att driva i varje steg men mot slutet släppte det och han fick mycket mer bjudning, så det var roligt! Imorgon bär det ju av mot "Valåsen" där vi sover över en natt och sedan rider vi hemåt på torsdag efter lunch, men ni kan nog inte räkna med så mycket uppdatering mer än det tidsinställda imorgon för jag tror inte jag har täckning på en öde fäbodvall mitt i skogen .. Men det kommer ett tidsinställt som vanligt! Kram & godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0