Andra måndagen på lägret /tidsinställt

Just nu är jag inne på andra veckan av ridlägret, när ett vanligt ridläger skulle ha slutat är jag alltså bara klar med en tredjedel, men vi är "lediga" på lördagar och söndagar och det är ju svårt att få för mycket häst, plus att prästen & ridläraren verkar toppen, (eftersom jag skriver detta innan jag ens har åkt vet jag inte) jag tror att vi kommer ägna dessa dagar till att smörja in hästarna i myggmedel, mocka och slappa lite haha, kanske köpa godis? ;)
 
Men att vi har två lediga dagar byter nog att jag får lite ledig bloggtid iaf, så om täckningen tillåter kommer det liveuppdatering, men det kanske ni redan har märkt av när detta publiceras? Haha, det är svårt att skriva tidsinställda inlägg såhär långt fram i tiden.. ;)
Kram sålänge!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0