23 juli /tidsinställt

Mål & drömmar har vi ju allihopa, med ridningen är ett av mina mål att förbättra min sits, och ett annat att tävla någon lägre klass i dressyr. Min dröm däremot är att få en egen häst!
Jag tror faktiskt att det är våra mål och drömmar som gör att vi fortsätter kämpa och det gör ju att vi tillslut lyckas. 
Med Blomme hade jag som mål att jag skulle kunna rida ett dressyrprogram utan att han gick något på snedden, eller stressade upp sig allt för mycket, det var lite krångligt eftersom han blir väldigt pigg efter galoppen, men vi var väldigt nära att uppnå det målet mot slutet. ;)
 
Brukar ni sätta upp tydliga mål för er ridning och har ni några drömmar som ni bara väntar på att de ska uppfyllas? 
Kram
 

Kommentarer
Postat av: Johanna ♥

jag tycker de är väldigt bra att ha mål och delmål, men jag är alldeles för dålig på de haha! Och drömmar har jag absolut, även och jag redan har en egen häst ;)♥

Svar: Ja dom flesta har ju häst, så klart att alla har olika mål ;)
idaalvas.blogg.se

2012-07-27 @ 17:08:05
URL: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0