22 juli /tidsinställt

 
Förra året när jag var på ridläger på Östadkulle, på bilderna är det jag & Bleak som jag hade.
 
Jag skriver detta dagen innan jag åker mot årets ridläger, och när detta publiceras är jag redan inne på slutet av andra veckan. 
Jag ska såklart ta med mig kameran till ridlägret, och jag hoppas verkligen att jag får någon fin bild som jag kan visa för er efteråt, det ska bli så kul att visa vilken häst jag har ridit och skriva om hur det var!
Brukar ni ta med er kamera ni åker iväg på t.ex. ridläger och resor? Eller nöjer ni er med minnen och text? :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Emilia,Melina

Ni 2 passar :* SKIT BRA IHOP! :D

Svar: Åh tack så mycket, hon var rolig att rida faktiskt :)
idaalvas.blogg.se

2012-07-22 @ 14:13:58
URL: http://snelpanii.blogg.se
Postat av: Marie

Jag åker aldrig någonstans utan kameran! :P Min blogg var bombad med bilder från Gotland nu när jag var på läger där :)
Fast sen så är utbildad fotograf också.. så då blir man lite skadad ^^

2012-07-23 @ 12:26:38
URL: http://ettbenivarjehorn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0