2012-07-09 17:30 /tidsinställt

De följande tre veckorna kommer jag befinna mig i Jämtland på rid & konfaläger, lägret börjar idag, men jag och de andra deltagarna kom igår.
 
Alla hästarna kommer från Ånge ridklubb (någon som vet något om de hästarna?), men vi kommer inte vara där utan vi kommer bo på en prästgård och hästarna kommer stå installade i ett stall med cykelavstånd. :)
Jag ska rida för en tjej som verkar väldigt bra när man läser om henne, bl.a. har hon fått något typ av pris för att "hon ser varje elev som sin bästa elev" har jag för mig, så det låter ju lovande!
 
Vi kommer ha konfa-läsning på förmiddagarna och på eftermiddagarna blir det ridning. :)
Jag ska försöka uppdatera så mycket som möhligt men jag har skrivit några tidsinställda för säkerhetens skull. ;)
Kram!

Kommentarer
Postat av: johanna ♥

De låter ju jätte bra ju! :D

2012-07-09 @ 17:49:47
URL: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0