18 juli, andra onsdagen /tidsinställt

Ursäkta de tråkiga rubrikerna, men det är bara så att jag själv ska hålla koll på hur många tidsinställda inlägg jag har skrivit, haha, anyway! 
Funderar på att lotta ut en hel design, dvs. kodning + header, gratis såklart, om det finns intresse? Har fått flera kommentarer och synpunkter om mina designer och många som undrar om jag kan göra till dom, men vill ändå kolla hur det ligger till så att jag inte behöver lägga ner massa tid och tankar på det om ingen vill, så, är det någon som skulle vara intresserad? :) Kommentera! (nedan är lite headers och hela designer jag har gjort!)


Kommentarer
Postat av: Tove

Gud villen söt blogg<3!!
Du gör verkligen jätte snygga header oh skulle väldigt mkt villa ha en heder av dig om de finns möljehet !:) Kram

Svar: Tacktack, jag är ganska upptagen i sommar så det är isåfall att lotta ut en design, men då måste fler vara intresserade. Kram
idaalvas.blogg.se

2012-07-22 @ 19:25:20
Postat av: Tove

Okejj :)

2012-07-23 @ 23:16:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0