Suck!

Har just insett att min externa hårddisk inte fungerar, den går inte att koppla in till datorn. Det hemskaste är att det är där jag förvarar ALLA mina bilder, alla foton från dag 0 till nu med min systemis. Hoppas på att lämna in den inom kort och att det går att fixa.


Idag har jag förövrigt sytt klart mitt skrittäcke till Yackie. Har ju endast ett ländtäcke till henne so far så det kändes som en bra grej att börja på i slöjden. Sagt och gjort. Nu ligger det klara täcket här hemma i min fåtölj och bara väntar på att invigas av mig på fredag, Ska bli roligt att se om det passar, speciellt eftersom vi ringde till Hööks och frågade om måtten haha. ;) Det är i alla fall riktigt mysig fleece med ett vattenavstötande tyg på ovansidan. Kan verkligen tipsa om att sy ett eget om ni får tid och lust någon gång, inte särskillt svårt men lite mer tidskrävande än jag trodde från början. 
 
Idag är Yackies vilodag och snälla Amie har lovat att kratsa bort hennes snöstyltor åt mig så jag slipper åka till stallet. (Man kan köpa till mockning inkl. matfixning på mitt stall). Imorgon ska min lillasyster rida och på fredag ska somsagt jag rida. I helgen åker vi ju bort så då ska någon annan rida henne i alla fall på lördag. :) 
 
Har inte så många bilder att välja mellan eftersom den externa hårddisken inte funkar ...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0