Sammanfattning av 2012 /del2

Mars
Första vårmånaden och äntligen kunde man rida ute i paddocken. Jag kommer inte ihåg så mycket av denna månaden faktiskt. Jag började umgås mer med Elvira igen och hon följde med till stallet och fotade då och då. Kommer även ihåg att Blomme tappade två skor på en dag så jag fick promenera med honom istället för att rida i en vecka haha! 
 
Jag, Elvira & Blomme på uteritt.
 
April
Min födelsedag ägde rum i början av månaden. Det blev mer och mer vår för varje dag, och jag bytte bett på B för första gången. Provade rida på det tjocka tvådelade istället för pessoat som jag använt tidigare. Var väldigt förvånad efter första lektionen på det tvådelade bettet, han lyssnade inte sämre än vanligt och jag märkte ingen större skillnad på hur han reagerade på de två betten. Efter det red jag helst inte på pessoat igen men bytte däremot ett tag senare till ett tredelat som han funkade super på! 
 
Första gången utan pessoat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0