Sammanfattning av 2012 /del1

Tänkte skriva några inlägg som tillsammans sammanfattar vad som har hänt under 2012 i mitt liv, tänkte ta två månader per inlägg, och dom kommer postas här lite då och då så håll utkik. Här kommer del 1 som består av de två första månaderna. Enjoy!

Januari
Jag började rida Blomme precis i slutet av 2011, så här var han fortfarande ny för mig. Januari var min andra termin av åttan och jag red B tre gånger i veckan. I januri 2012 slutade jag även på min ridskola för att istället ta privatlektioner på Blomme för Michael, som hjälpte mig och Blomme hur mycket som helst med att utvecklas tillsammans!
 
Jag & Blomme i början av året
 

Februari
I Februari hade jag och Blomme kommit lite längre. Jag kunde nu hålla honom i form i lite längre stunder och jag kommer ihåg att jag tänkte på B nästan jämt. Jag började även lära känna lite folk i stallet som gjorde det ännu roligare att vistas där.
 
Göteborg horse show i februari var extra stort för mig, eftersom jag nu kände några av dem som skulle delta i gymkhanan. Jag var rätt stolt om jag ska vara ärlig haha, försökte mig även på att fotografera men det gick inte lika bra i gymkhanan som i de andra grenarna, jag antog att det berodde på att gymkhana gick såpass fort. ;) Kommer även ihåg att Patrik Kittel vann dressyren, och jag som älskar ärovarv har hur många bilder på Patrik som helst liggande i mappar här och var efter det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0