Påväg mot landet

Nu sitter jag, Nora, andra Nora, Sigrid och Anna på tåget mot landet där vi ska fira nyår. Ska bli jättemysigt!

Yackie får vila idag, det är lika bra, med alla raketer och smällare kommer hon nog ha fullt upp att titta och lyssna på andra grejer. Jag hoppas att hon inte tycker det är jätteläskigt med raketerna, vissa hästar blir ju alldeles mörbultade och uppe i varv, men hon har ju varit med ett tag så förhoppningsvis vet hon att det inte är något som är farligt. Imorgon ska jag rida, eller vi får se om det blir ridning men jag ska i alla fall till stallet. Kommer vara jättetrött så funderar på att tömköra igen, det är ju bara bra för henne och skönt för mig. Har förresten satt ihop ett tidsinställt med några bilder från när jag tömkörde i lördags som ska publiceras vid fyra idag. Vi hörs senare, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0