Nu kör vi

Snart nytt år och även om det egentligen bara är ett av alla år så känns det riktigt skönt, ser fram emot 2013!

Åter till 2012. ;) Även idag bär det av till stallet. Mamma och pappa ska åka till stan och byta ett schabrak jag fick till en storlek större och även köpa ny tvättmaskin så jag åker väl någon gång när de kommer hem. Tänkte inviga tömkörningsgjorden, alltså så hade jag tänkt tömköra idag. Ska tömköra på en volt tänkte jag eftersom det inte är lika ansträngande för mig nu i sjukdagar haha! På kursen jag var på kände jag att jag började få lite koll på allt i alla fall, men vi får se om minnet sviker mig idag, aja det hoppas vi inte på. ;) Ska ni hitta på något roligt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0