Något nytt?

- Jag bloggar nästan alltid från mobilen, och det händer att autocorrect rättar mig utan att jag märker det, ett exempel var att jag skulle skriva "back on track" som rubrik, istället blev det "back on trava", jag kan sedan inte ändra det innan jag är inne på en dator och då har jag oftast glömt bort.

- Nästan alla blir förvånade när jag nämner Yackies ålder, eftersom hon är så pigg och fräsch.

- Jag älskar att rida men hela fleecetäcken över hästen så att man sitter på fleecen!

- När jag blir äldre skulle jag vilja bo på en gård och köpa Blomme och Yackie och låta dom bo hos mig livet ut.

- Efter ett hårt ridpass och när Yackie har ansträngt sig syns alltid hennes blogådror. Då ser hon extra vacker ut tycker jag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0