Mys

Har verkligen jätteont i halsen fortfarande, när ska jag bli frisk? Jag kommer ju missa hela jullovet! Jag som hade en massa planer, fota, rida Blomme, ta med massa kompisar till Y, rida ut, putsa grejer, tömköra osv. Well, well, det kan inte alltid gå enligt planerna, right?

Sitter i alla fall i soffan med dipp, grönsaker och naturchips och tittar på resor med resten av familjen. Längtar jättemycket till sommaren, planen just nu är att vi ska till Grekland, Spanien eller Italien och matcha så vi är där samtidigt som Sigrid och hennes familj sommaren 2013. Själv hoppas och röstar jag för Grekland, har aldrig varit där och det verkar så himla fint! Fick lite försmak för det där blå/vita landskapen blandat med berg när vi hyrde ett hus i Provence för två år sedan, och det är så vackert! Någon av er som har varit i Grekland, och var isåfall? Öarna ska ju vara väldigt fina ... Ska fortsätta drömma en stund och sedan sa klart på en film jag började på. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0