Mot Småland

Har hoppat in i bilen och åker nu mot min moster, mormor, morfar och mina kusiner. Ska bli jättemysigt, vi ska ju fira jul hemma med Yacksan så denna helgen blir lite julfirande med släkten i förväg. Julbak, julklappsleken och middag.

Elvira var snäll och kunde rida Yackie idag, känns jättebra för jag vet att hon är noggrann och rider bra! Sedan ska Yackie få vila imorgon, ganska välförtjänt vila eftersom hon gått rätt hårt denna veckan och bara vilat en dag. Däremot kan hon bli väldigt stel efter vila men jag hoppas att hon är okej på måndag ändå. :) På tal om nästa vecka får jag förresten jullov då, ska bli jätteskönt och ska försöka komma ut till stallet och fota! Vi hörs igen senare, kram.

Igår kväll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0