Min pålle

Red i ca 40 minuter, varav 20 minuter bestod av fram och avskrittning. Yackie skötte sig jättebra. Bestämde mig ju bara för att jogga runt henne lite så att hon inte skulle bli allt för stel efter igår. Galopperade ungefär ett varv i både vänster och höger varv och i höger varv -wow! Vad är det för ponny jag har egentligen? Hon visar det kanske inte alltid men hon kan. Man kände verkligen ryggen och hon var precis så djup och rund som jag vill ha henne. Efter det gav jag henne långa tyglar som belöning och travade av henne lite.

Satte ju förresten upp en ett runt knäckebröd i taket i Yacksans box igår och hon hade inte ens märkt att det hängde där haha! Så jag fick leda fram henne till den och då var den lite svåräten tyckte hon eftersom den var rund, men jag fick mig ett gott skratt haha! :) Ni ser ju ungefär hur det såg ut på bilden här nedanför. Kram och godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0