Koll på allt och inget

Var väldigt stissig, virrig, upp och ner och överallt idag, och nej jag pratar inte om Yackie, nu pratar jag om mig haha! Tror att jag, efter en så lång paus från allt, inte riktigt hade fattat att det var dax att komma in i rutinerna igen. I alla fall så var planen att vi skulle fota på ängen och sedan rida i manegen, allt var fixat och klart, Yackie hade på sig sina BR skydd och ett schabrak som matchade min jacka, men, SÅKLART, hade jag glömt minneskortet i datorn hemma. Alltså kunde vi inte ta en enda bild, gaaaah, irriterande! Pappa tog med sig simkortet när han kom och hämtade mig så tog några bilder på Y i manegen men då hade vi just ridit klart, aja, det var inte så mycket att göra åt helt enkelt. :/ Själva ridpasset gick bra med tanke på att jag fortfarande är lite svag i kroppen, Y var ganska sammarbetsvillig och pigg som vanligt! Jag och Elvira red halva tiden var, vilket var så skönt för mig för jag märkte verkligen hur lite jag orkar. Usch, jag gillar inte att känna mig svag.. ;) Hur har eran dag varit?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0