Hello december

Inviger december på bästa möjliga sätt, uteritt och riktigt fint och soligt frostväder, gillas skarpt! Sitter redan i bilen påväg till stallet och har dragit med mig kameran eftersom vädret var så fint. Tror tyvärr inte det blir så många bilder, för jag har ingen med mig till stallet och det är svårt att hålla i hästen och fota samtidigt haha! Men någon bild på Yackie i hagen borde väl kunna dyka upp här ikväll. ;)

Men vad är väl en decemberdag utan julkalendern? Var uppe så jag hann kolla på julkalendern som började kvart i nio (för en timma sedan), och som det greveholmfan jag faktiskt är så blev jag ändå väldigt positivt överraskad! Gillar att de inte försökt göra om den gamla utan gör en fortsättning. Jaja, det kanske är lite töntigt men jag älskar fortfarande att kolla på julkalendrarna på vintermornar. Haha håller ni med? Kram! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0