Hästen går först

Fick sluta nästan en halvtimma innan jag brukar sluta så det var gött. Våra lärare har satt våra betyg nu och det är ju ingen idé att börja på nya arbetsområden såhär i sista veckan så nu framöver har vi lite schemabrytande dagar, och jag klagar inte haha.

Dagen har varit jättebra faktiskt, med undantag för att jag har väldigt ont i magen och har haft i några timmar. Funderade en kort stund på att åka hem innan stallet och se om det gick över men hästen får komma i första hand, har bestämt att det ska gå över och saker och ting brukar ju alltid gå som man tänkt sig, eller? ;) Idag ska ju även mitt hemmagjorda skrittäcke invigas och det vill man ju inte missa!

Var i alla fall jätteskön stämning i skolan och sista lektionen var jättechill. Har fått reda på alla betyg nu tror jag och det är så sjukt skönt att slippa tänka mer på dom i år. Glöm nu inte hålla ögonen öppna inför Star rider kollektionen! Tyra förtjänar en massa cred. :) Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0