Godmorgon

Näst sista dagen av 2012 är det idag. Oj vad fort det gick haha, nej men seriöst, vart tog tiden vägen? Idag ska jag och Sigrid ner på stan och fika och ikväll följer hon med till stallet och hjälper mig med Yackie. Det ska bli roligt. Hon har ju ridit Y en gång förut och då gick det jättebra så det ska nog gå bra nu med. ;)

Mamma lyckades inte byta schabraket igår heller så måste ta mig till Hööks någon dag och fixa det, har inte bestämt mig för om jag vill ha ett helt annat istället eller detta men bara någon storlek större, hm, tåls att tänka på. Hörs senare! Kram


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilket schabrak är det du ska byta? :)

2012-12-30 @ 22:19:05
URL: http://skogensgard.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0