Sista luckan!

Önskar er alla en riktigt god jul! Hoppas att ni är friska och krya till skillnad från mig. Tänkte att vi skulle dra igång en This or That, alltså är det bara för er att skriva i kommentarsfältet, ex. Hoppning/dressyr så kommer svaren i ett inlägg inom kort! Hade egentligen tänkt göra något extra speciellt i denna luckan eftersom det är julafton och allt, men som jag skrev är jag inte riktigt frisk, så jag orkar helt enkelt inte. Är ledsen för det, men hoppas det är okej! Som sagt, HOPPAS NI FÅR EN BRA JUL!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppning/dressyr
blomme/yackie
manege/paddock/uteritt
julafton/födelsedag/nyår
julmust/coca cola
sommar/vinter
höst/vår
saft/vatten/läsk

2012-12-24 @ 14:35:49
Postat av: Anonym

killkompisar/tjejkompisar
utekväll/mysig hemmakväll
fin dressyrponny som inte kan hoppa alls/fin hopponny som inte kan mycket om dressyr
sommar utan sol/vinter utan snö
choklad/frukt/bär

2012-12-24 @ 16:52:18
Postat av: Syster yster

iPhone/iPad
Sadel/barbacka
Ponny/häst
D-ponny/C-ponny
Chips/godis
Chaps/ridstövlar
Heta hästar/Lata hästar
Fux/skimmel
Kort man/lång man
Egen häst/sköthäst/medryttathäst

2012-12-25 @ 13:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0