Café och skolavslutning

Har varit på café men alla underbara vänner i klassen och fikat. Tanken var egentligen att vi skulle på jul på Liseberg sedan men så blev det inte så nu är jag påväg hem.

Ikväll har vi kvällsfodringen och min lillasyster ska rida, får se om jag följer med. Är ganska trött. Känns i alla fall väldigt skönt att veta att jag har lov nu och att betygen ligger i väskan, nu behöver man inte oroa sig över dom på ett tag igen. Att släppa pressen litegrann är jätteskönt och har planer på att göra detta lovet så bra som möjligt. Ska umgås med roliga människor som får mig på bra humör och så ska jag vila upp mig ordentligt inför nästa termin. Har ni några planer för lovet? :)


Kommentarer
Postat av: Sabina

Gullig header du har :)

2012-12-20 @ 21:08:14
URL: http://smebacksflikka.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0