Blogg.se är trots allt blogg.se

Kanske inte den bästa domänen i världen, men det finns ju många fördelar med blogg.se också. Däremot deras app har inga fördelar alls. INGA. Det är ju bra att det finns en app och så, men gud vad den krånglar. För ett tag sedan så brukade den ladda jättelänge, alltså att den hakade upp sig, men nu går det inte ens logga in. Klickar man upp appen så blir det svart och sedan stängs den ner. Det är uppenbarligen inte bara på min mobil eftersom jag har provat både med telefonen och ipaden.Det är också därför det inte varit någon vidare uppdatering idag, jag kan faktiskt skylla det på blogg.se utan att ljuga för det är säkert att ni hade fått i alla fall ett till inlägg om inte appen krånglat. Hur ska det bli imorgon? Ska ju till skolan tidigt och sedan direkt till stallet, brukar alltid blogga på spårvagnen till skolan, på bussen till stallet och påväg hem från stallet men det blir ju svårt nu. ;/ Vi får se helt enkelt. Hoppas att appen fixas till snart så jag kan använda den! Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0