Äntligen

Efter att ha legat inomhus utan att ha satt min fot utanför huset i mer än fem minuter på fem dagar kände jag att det var dax att komma ut lite. Så jag ringde min kompis och så gick vi ut i skogen och fotade hennes hund en stund. Var superkul att träffa henne och känner mig inte sjukare nu än innan jag gick ut så det ser jag som ett bra tecken! Skulle ju egentligen ha jobbat idag men var tvungen att ställa in eftersom man verkligen jobbar hela dagar, mellan 07:00 och 17:00 om jag inte minns fel, och det är väl inte det bästa för mig just nu. Så ytterligare en slappdag idag alltså, och fortfarande inget stall, suck! Bilderna på vovven kommer i alla fall upp här inom kort! Kram

 

Hunden (Lissie) jag fotade från senaste gången hon agerade fotomodell framför min kamera. ;) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0