Ännu en dag i snön

Kommer ju till stallet lagom till det blir mörkt eftersom jag åker efter skolan, och då är alla alternativ körda förutom manegen. Jag gillar att variera mellan, paddock, manege och uteritt, men numera blir bara uteritterna på helgerna och i paddocken har jag inte ridit på jättelänge! Tänkte i alla fall börja variera mellan ridning och tömkörning(& dubbellongering). Önskar mig en tömkörningsgjord i julklapp och om jag inte får någon så har jag planer på att köpa en, tycker det var riktigt roligt att tömköra och dessutom bara bra för hästar med svag rygg, och som ni alla vet har ju Y inte mycket muskler. :) Brukar ni tömköra era hästar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0