Yackie idag

Trodde ju Yackie skulle behöva stå idag, vilket inte blev fallet för mamma ska rida ut en sväng med någon annan som hade frågat. Det blir nog roligt för både mamma och Yackie, speciellt mamma som ju är pälsallergiker och därför fick sluta rida för några år sedan, men egentligen blir hon nog väldigt sugen varje gång och tittar på mig och Nora när vi rider ;)
Yackie har förövrigt fått komma ut i sin nya hage med två eller tre andra ston, lite större hästar, och ska jag vara helt ärlig var jag lite nervös, man vill ju inte att något ska hända. ;)
Men allt hade gått så bra så, Yackie hade dragit sig undan lite och de andra hästarna hade låtit henne vara ifred. 
 
Men nu ska jag återgå till PLL, kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0