Vad som gör en blogg läsvärd

 
Jag, precis som många andra bloggare, funderar mycket på vad som gör att en blogg blir bra, med anda ord vad som gör att folk vill läsa och fler stannar på bloggen. 
Några punkter har jag kommit fram till själv, men vill gärna ha eran hjälp, så, vad tycker ni är viktigt? Här får ni min lista.
1. Mycket uppdatering -en blogg som kanske egentligen är bra men inte uppdaterar så ofta tröttnar jag lätt på och då slutar man klicka in på bloggen tillslut.
2. Snygga bilder och mycket bilder -jag kollar ofta på rubriken och bilderna innan jag börjar läsa ett inlägg, och har man snygga bilder blir man mer lockad som läsare, men det är lättare sagt än gjort för den som bloggar. ;)
3. Intressanta inlägg -detta är väl a & o för att en blogg ska vara bra, men då menar jag inte bara långa åsiktsinlägg utan ett "varierat utbud" haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0