Vad jag måste jobba på

Alla har vi saker som behöver förbättras i vår ridning, och det första man måste göra för att bli bättre är att ta reda på vad dom sakerna är så man kan jobba på det!
Här kommer "Idas att-jobba-på lista", har ni några tips kommentera dom mer än gärna!
 
1, Dra bak skänkeln en aning. Nej, jag hamnar inte direkt i stolsits men för en snyggare sits ska min skänkel bak så man kan dra en linje, häl, höft, axel.
 
2. Inte vinkla händerna neråt. Tummen ska vara högsta punkten, ibland lyckas jag ha mina händer "rätt" men ofta vinklar jag ner handlederna. 
 
3. Trampet i stigbygeln. Efter att jag bröt benet har jag fått lättare att tappa stigbygeln, men detta går bättre och bättre och många ridpass tappar jag inte stigbygeln längre.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0