Uteritt

Det blev en uteritt ändå, en av tjejerna i stallet skulle ut och rida så jag följde med! Jag tror Yackie tyckte det var skönt att slippa ridhuset idag. ;)
Hon var pigg och glad men verkligen INTE stark som jag hade trott hon skulle bli, så det var perfa med andra ord ;)
Dock har hon så stor galopp så hon fick inte plats att galoppera bakom den andra hästen så fick bli mest ökad trav blandat med några galoppsprång, men det gjorde inget faktiskt, jag kan inte kräva av henne att hon ska orka samla sig lika mycket som en dressyrponny (än), speciellt när vi är ute i skogen och en annan häst är med, med andra ord är jag faktiskt väldigt nöjd, jag gjorde som jag sa igår: var mjuk och ställde inte för höga krav.
Kram

(ber jättemycket om ursäkt för ingen bild, men har verkligen BILDBRIST!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0