Uppskjutet

Tydligen kommer inte Yackie för än runt 18.30/19.00 så antagligen släpps hon direkt in i boxen (jag tror i alla fall dom står inne på natten) och isåfall kommer jag inte med några snygga kamerabilder ikväll, men mobilbilder duger bättre än inget i alla fall, right? ;)
 
Jag längtar verkligen tills allt är klart och Yackie står där hon ska stå, det borde ni också göra för bloggen kommer bli bättre igen, det är svårt att driva en hästblogg, uppdatera flera gånger om dagen, när man inte ens rider, så som det har varit denna sommaren, så Yackie kommer omedvetet göra bloggen mer intressant! 
 
Ska förresten börja på en ny bloggdesign till mig nu, har ju inga bilder till headern än men kan lika gärna börja på själva designen så kommer den komma upp här snabbare, så nu återgår jag till vanliga "design dilemman"; vilken färg ska bloggen ha? ;D
Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0