Trött

Är trött, arg, ledsen, sur, på jag vet inte vad ... 
Hela denna dagen har bestått av bråk, bråk, klagomål och mer bråk. Orkar inte! 
Åkte och badade en sväng mitt på dagen men förutom den timmen så skulle jag helst bara glömma bort hela denna dagen. 
Helst skulle jag bara vilja krypa ihop i ett hörn och stänga av en stund, tror faktiskt jag ska göra det, sätta på en serie eller något.
Är riktigt trött, antagligen är det därför jag inte orkar med några förväntningar just nu, orkar inte ens anstränga mig. Har inte sovit jättebra de senaste dagarna, Sigges säng var jätteskön och så men det blev ljust i hennes rum jättetidigt på morgonen och jag är väldigt ljuskänslig så jag vaknar, somnar, vaknar, somnar osv.
Jaja, ska inte gnälla mer nu, men tänkte bara så ni vet varför om det blir lite tomt här ikväll. 
Kram
 
Jag & Yackie på bilden. Bara 7 dagar kvar tills hon kommer nu, det är något jag längtar efter!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0